Monday, October 13, 2008

cum vede YAHOO Romania


Se intampla cu YAHOO Messenger acelasi fenomen ca si la Borland PASCAL care se studia in toate scolile din RO in perioada 1990-2000. Pascal avand o prezenta imensa in RO si astfel putea asigura o suprematie pentru DELPHI (urmatoarea generatie de PAscal), dar pe Borland in Romania, dar nu l-a interesat.
Acum la YAHOO Messenger utilizatorii sunt in scadere vertiginoasa, SKYPE e un concurent mult mai valoros pe partea audio-video si deja ruleaza in paralel la multi alaturi de Yahoo, ce ii determina pe utilizatorii YAhoo din Romania sa ramana in continuare ? INERTIA , majoritatea au conturile astea de cand erau studenti/elevi si vor sa-i mai gaseasca din cand in cand cineva.
Compania Borland a fost cumparata de Microsoft si toata munca integrata in VISUAL Studio de la Microsoft, asa o sa se intampla si cu Yahoo si Messengerul va deveni un soi de Trillian ce va permite logarea cu user de yahoo sau MSN.

Dar Yahoo vede fals Romania si o vede ca o piata cu potential din reclame si din servicii, dar pana sa apuce sa implementeze aceasta strategie s-ar putea sa nu mai aiba la cine sa o aplice... Desi conform stilului de reclama mascata care te determina sa vii cu planuri "mari" atunci cand vrei sa vinzi o companie dar stii ca nu o sa se aplice niciodata asa ceva, dar vrei sa trezesti interesul investitorului, s-ar parea ca totul e doar o imensa sarada inainte de marea vanzare.

1 comment:

Secui Adrian-Iulian said...

Borland a fost cumparat de Microsoft ???? Cand asta ?
Si apropo de Yahoo ... nu mai folosesc YM, intr-adevar este dezamagitor, mai ales la partea de video.
Personal, pentru mesagerie folosesc Pidgin iar pentru audio/video Skype ... merge superb.